EVO Studio - identitate, promovare și digitalizare EVO STUDIO EVOLUTION NEXT

SERVICIIX

Concepute și structurate special pentru a acoperi toate necesitățile oricărei companii pentru creare identitate, promovare și digitalizare.

PRODUSEX

EVOSISTEMX

COMPANIEX

Suntem o agenție digitală multidisciplinară de tip "One stop shop"

VEZI CATEGORII

BLOGX

Aenean a laoreet neque. Suspendisse sem est, scelerisque sed aliquam eget, pharetra vitae arcu. Aliquam quam diam, sollicitudin bibendum tincidunt id, maximus quis metus.

Ce se pune pe un site web sau ce ar trebui sa contina un site web

Ce se pune pe un site web sau ce ar trebui sa contina un site web

Atunci cand doriti sa va realizati un site web, continutul este unul dintre cele mai importante aspecte.

In primul rand trebuie sa va cunoasteti destul de bine afacerea si piata, dar mai ales sa tineti cont de faptul ca sunt foarte multi oameni care nu va cunosc si nici nu sunt cunoscatori ai domeniului in care activati. Prin urmare, limbajul si modul de adresare, in compunerea textelor pentru site, trebuie sa fie unul lejer si pe intelesul tuturora. Iar in cazul utilizarii termenilor tehnici, de specialitate, ar fi util daca s-ar putea veni si cu a explicare, traducere libera, a acestora.

Daca textele sunt usor de citit si de inteles, cu atat mai mult veti atrage interesul potentialilor clienti sau colaboratori. Pe langa texte este mare nevoie si de poze!

In cazul celor care sunt producatori, ar trebui sa aibe poze reale la produsele pe care le ofera, nu copiate de pe alte site-uri. In afara faptului ca acest lucru nu reprezinta o practica sanatoasa, intrucat cel care are drept de proprietate aspura pozelor il poate invoca oricand si va obliga sa le stergeti, dar mai exista si aspectul realitatii care se reflecta. Oamenii au pretentia ca ceea ce comanda de pe un site/magazin online, sa coincida cu realitatea intr-o proportie aproape de 100%.

Acest lucru se aplica nu doar in cazul producatorilor ci si a celor care se ocupa cu distributia de produse sau comertul online. Iar in cazurile de exceptie, acolo unde pozele sunt cu titlu de prezentare ar fi de preferat sa se specifice acest lucru.

Cei care ofera servicii, le recomand sa aibe pe site si o sectiune de realizari(portofoliu) in care cei interesati pot vedea ce lucrari au efectuat si cum au fost realizate.

Cam asta e in mare despre continutul unui site web, insa ca acesta sa fie parcurs cu usurinta, trebuie structurat in sectiuni sugestive.

Astfel, structura clasica a unui site web este:
– index sau prima pagina, care este un rezumat al intregului site
– despre noi, o sectiune ce nu ar trebui neglijata daca doriti sa fiti mai deschisi catre oameni, mai ales ca in anumite cazuri experienta si istoricul pot spune multe
– servicii, ceea ce oferiti, prezentat succint si clar
– produse, daca vindeti/produceti ceva anume. Fiecare produs ar trebui sa aibe o scurta descriere si macar o poza, daca nu chiar o galerie foto
– realizari, ce ati lucrat, cand, cum si pentru cine, extrem de important daca sunt adaugate si poze pentru fiecare lucrare in parte
– contact, cu numerele de telefon, adresele de e-mail, programul de lucru, adresa in cazul magazinelor, birourilor, eventual si o harta. De asemenea ar fi de preferat si un formular de contact in aceasta pagina

Bineinteles ca structura unui site web difera de la un domeniu de activitate la altu si in functie de ce dorim sa prezentam pe el. Insa tot ce am scris aici, consider ca este minimul de informatie necesara pentru a avea un site web care sa va aduca rezultate pozitive.

In cazul in care aveti intrebari, nelamuriri, va rugam sa ne contactati!

ARTICOLE SIMILARE