EVO Studio

Optimizare SEO

Cel mai important dintre toate serviciile SEO, o componenta esentiala de marketing online, care asigura popularitatea unei pagini web.

Optimizam orice fel de site sau magazin online, in baza unor cuvinte cheie prestabilite, conforme cu domeniul de activitate, cu scopul de a se regasi pe pozitii fruntase in cadrul rezultatelor oferite de catre motoarele de cautare, precum Google.
Un site cu o optimizare SEO precara sau care nu a beneficiat de un astfel de serviciu, va fi mai putin cunoscut, iar prezenta sa in online va genera foarte putini potentiali clienti.

Altfel spus, scopul principal al optimizarii SEO este acela ca site-ul tau sa fie pe prima pagina atunci cand se cauta unul sau mai multe dintre cuvintele cheie reprezentative pentru afacerea ta. In acest caz numarul de vizitatori pe site va creste, iar impreuna cu acesta si posibilitatea de a primi mai multe comenzi, prin urmare de a genera vanzari.
Pentru ca in fond, o optimizare SEO profesionala ajuta la cresterea vanzarilor.

La EVO Studio serviciul de optimizare SEO se personalizeaza in baza cerintelor clientului, dimensiunea afacerii, prezenta online pe care o are si domeniile de activitate.
Acest serviciu poate fi contractat si implementat impreuna cu alte servicii web design. Chiar recomandam acest lucru pentru a beneficia din timp de o optimizare cat mai performanta.

In cazul in care doriti sa purtam o discutie consultativa, fata in fata, legata de acest serviciu SEO, o putem face, programata din timp, in oricare dintre orasele Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara, Focsani.

Inainte de optimizare SEO
Pentru a apela la un astfel de serviciu, consideram important sa cunoastem ce reprezinta mai exact, modalitatea de formulare si aplicabilitate pe care o poate avea.

SEO inseamna Search Engine Optimization, in traducere libera “Optimizare pentru motoarele de cautare” si reprezinta factorul de baza a conceptului de Search Engine Marketing(SEM).
Dupa cum se observa, exista un fel de pleonasm in expresia “optimizare seo”. Insa acest termen s-a impamantenit destul de bine in Romania, astfel incat a ajuns sa fie cel mai folosit cuvant cheie din industrie in cautarea pe Google.
Din acest motiv, am decis sa pastram expresia de “optimizare SEO” pentru o usoara identificare si intelegere a ce inseamna chiar si de catre clientii mai putin informati.

Si pentru ca la EVO Studio ne dorim sa ne informam cat mai corect clientii, vrem sa precizam faptul ca serviciul de optimizare SEO poate fi aplicat oricand, atat inainte de realizarea unei pagini web, cat si ulterior. Modalitate de optimizare ideala este in timp construirii unui site si inainte ca acesta sa fie publicat pe Internet. Astfel vom reusi sa avem un control mai bun asupra acestei optimizari si sa obtinem rezultate SEO mai performante.
Insa asta nu inseamna ca un site nu poate fi optimizat SEO si dupa ce a fost publicat online.

Pe langa asta, serviciul de optimizare SEO poate fi aplicat atat unui site web cat si unui magazin online. Dar si paginilor din retelele de socializare precum Facebook sau Youtube, cat si continutului acestora. Mai exact, putem optimiza SEO o pagina de Facebook(nu profil) astfel incat aceasta sa se gaseasca in Google in baza unor cuvinte cheie.
De asemenea optimizarea SEO nu se rezuma doar la motorul de cautare Google. Chiar daca acesta este cel mai popular si reprezinta tina oricarui client, SEO se poate face generic pentru orice motor de cautare web. In plus se poate face SEO si pentru motoarele de cautare din cadrul unor portaluri. Spre exemplu cu ar fi optimizarea SEO a produselor unui vanzator din cadrul marketplace-ului Amazon.

Aplicabilitatea larga a acestui serviciu, atrage dupa sine o varietate de modalitati de optimizare si implementare.

De retinut este ca SEO nu reprezinta o stiinta exacta, precum matematica, ci mai degraba este o specialitate in cadrul careia munca se desfasoara in baza unor reguli si principii, sustinuta de catre propria experienta in domeniu.
Pentru a oferi o optimizare performanta, lucram cu specialisti SEO. Oameni care profeseaza de multi ani in acest domeniu si care au acumulat rezultate, dobandind un portofoliu pozitiv.
In cadrul discutiilor va putem oferi cateva studii de caz din mai multe domenii de activitate.

Strategii optimizare SEO
Intotdeauna ne dorim sa oferim servicii de calitate la EVO Studio, prin urmare specialistii SEO tin mereu pasul cu toate noutatile din domeniu.
Constant, monitorizam fiecare actualizare ori modificare de reguli de crawl pe care motoarele de cautare, precum Google si Bing, le implementeaza. In consecinta, ne adaptam strategiile de optimizare SEO in functie de acestea. De asemenea utilizam si tool-urile pe care aceste motoare de cautare la pun la dispozitie astfel incat sa avem niste masuratori concrente.
Periodic testam noi strategii SEO pe site-urile proprii pentru ca sa iti putem oferi o optimizare profesionala si care sa isi mentina efectele pozitive pe o durata cat mai mare de timp.
Altfel spus, modalitatile de optimizare SEO pe care le oferim sunt testate in prealabil si aduc rezultate. Ba mai mult, ele se personalizeaza in functie de tipul de site, marimea lui si nisa din care face parte.

Optimizare SEO ON PAGE
Aceasta se aplica direct pe paginile web care se vor a fi optimizate din punct de vedere SEO. Este cea mai importanta forma de optimizare si prima cu care ar trebui sa se inceapa tot ce inseamna SEO la un site.

Pentru ca aceasta optimizare SEO sa fie una de succes, am structurat-o in mai multi pasi astfel incat sa obtinem rezultatele pe care tu le doresti.

Consultanta
In cadrul acestui pas ne vei spune exact toate doleantele si asteptarile pe care le ai de la acest serviciu. Cuvintele cheie pe care le targetezi, piata careia te adresezi(locala, nationala sau internationala) si pentru cate limbi doresti sa fie facuta optimizarea.
Pe urma iti vom spune exact modul in care optimizarea SEO ON PAGE se poate plia pe acestea si care ar fi rezultatele realiste la care sa te astepti.

Analiza
In urma consultantei vor rezulta directiile catre care optimizarea SEO ar trebui sa se indrepte. Acestea sunt analizate in baza tipului de site web pe care il ai, al afacerii si nisa in care activezi. Datele sunt comparate cu principalii tai competitori si pozitiile pe care acestia le ocupa in pietele target conform rezultatelor oferite de motoarele de cautare.

Astfel reusim sa identificam cea mai buna strategie de optimizare SEO ON PAGE care sa ofere site-ului tau toate elementele necesare pentru a intra in competie si a ajunge pe prima pagina in Google. Fireste, lucrul asta nu se va intampla peste noapte ci intr-o perioada de timp direct proportionala cu toate cele prezentate pana in acest punct. Insa optimizata si unde rezultatele apar pe rand, in mod progresiv.

Implementare
Este pasul cel mai important, cel in care implementam strategia de optimizare SEO ON PAGE stabilita.
Pot fi mai multe modalitati de implementare. Impreuna cu procesul de creare site, astfel incat acesta sa indeplineasca toate conditiile necesare unei optimizari SEO ideale. Prin urmare rezultatele vor fi pe masura de la bun inceput. Si veti obtine si un site care, din punct de vedere tehnic si structural, este conform cu princiiple de baza SEO. In plus, necesitatea unei reoptimizari complete, intr-un timp relativ scurt, va fi eliminata.

A doua modalitate este optimizarea SEO ON PAGE dupa ce site-ul a fost construit si publicat online.
Aceasta situatie este putin mai delicata. Intrucat daca ne dorim sa avem un SEO complet, exista posibilitatea sa fie nevoie ca site-ul sa sufere niste modificari care pot fi mai mici sau mai mari, dupa caz. Mai exact, daca respectivul site intruneste conditiile tehnice esentiale SEO.
Modalitatea aceasta de optimizare este focusata mai mult pe parte de continut. Modificarea sau adaptarea de texte, eventual crearea de continut adiacent, precum articole pe blog sau noi pagini in site.
Este evident faptul ca in functie de cum a fost conceput site-ul poate ridica niste piedici in procesul de optimizare SEO, insa nu inseamna ca este o misiune imposibila.

Pret SEO ON PAGE
Nu exista un pret fix pentru acest tip de optimizare. El difera de la caz la caz in functie de proiect si marimea lui.
Pretul pentru o optimizare SEO ON PAGE se calculeaza in baza unor criterii clare:
– tipul de site care trebuie optimizat, marimea lui si situatia in care se afla
– nisa sau nisele pe care le abordeaza
– numarul de cuvinte cheie targetate si complexitatea acestora in ce priveste nivelul de concurenta
– ce piata vizeaza: locala, nationala, internationala
– numarul de limbi pentru care trebuie facuta optimizarea
In baza acestor criterii putem calcula cat costa si cat dureaza o optimizare SEO ON PAGE.

Optimizare SEO OFF PAGE
Aceasta forma de optimizare necesita ca pagina web care se doreste a fi optimizata sa existe deja. Sa fie publicata pe Internet si sa poata fi accesata fara nici un fel de restrictie.

SEO OFF PAGE este o optimizare indirecta. Ea se manifesta in cadrul altor site-uri web care fac referire targetata catre pagina sau site-ul care se doreste optimizat.
Mai exact, se alege un numar restrans de cuvinte cheie, insa cu greutate pentru un site. In baza acestora se compun mai multe texte, articole, diferite intre ele, in cadrul carora se recomanda serviciile sau produsele care se afla pe un site. Aceste articole se publica ulterior pe alte site-uri, preferabil din aceeasi nisa, si care fac trimitere catre o adresa web.
Pe scurt, se face optimizare SEO prin recomandare externa, cu trimitere catre un site din alte surse.
Lucrul acesta determina ca motoarele de cautare sa considere acel site, catre care se fac trimiterile, o sursa de incredere si populara pentru cuvintele cheie targetate.
Astfel, acel site va urca mai repede pe pozitii fruntase din cadrul paginilor cu rezultate ale unei cautari dintr-un motor de cautare.

Spre exemplu sa zicem ca ai un site unde vinzi mere rosii si care este optimizat ON PAGE conform. Daca 20 de alte site-uri au articole compuse in jurul subiectului “mere rosii” si fac trimitere catre al tau, atunci exista sansa cand cineva cauta pe Google “mere rosii” site-ul tau sa fie cat mai sus pe prima pagina comparativ cu alte site-uri similare dar care nu au astfel de trimiteri.

Prin urmare, putem spune ca procesul de optimizare SEO OFF PAGE vine ca o completare la cea ON PAGE, aducandu-i un plus de valoare simtitor in cadrul competitiei pe anumite cuvinte cheie.
De aceea SEO OFF PAGE nu este deloc o optimizare de neglijat. Conteaza cum si cand este facuta, astfel incat sa nu influenteze negativ optimizarea SEO ON PAGE.

Prin urmare acest tip de serviciu l-am impartit in cativa pasi. Sa avem atat un control asupra lui in ce priveste implementare, cost si timp, dar sa beneficiem si de rezultate pozitive.

Consultanta
Inainte de orice dorim sa ne cunoastem.
Discutam despre prezenta ta online, forma pe care o are dar si afacerea pe care o detii si domeniile de activitate in care esti prezent. Iti ascultam cerintele si iti spunem ce asteptari ai putea avea de la un astfel de serviciu. Ce beneficii iti poate aduce si in ce conditii.

Analiza si identificare
In baza cerintelor tale, a cuvintelor cheie targetate, iti analizam tipul de site web pe care il detii. Structura pe care o are si daca este accesibil si fara pagini care pot avea erori.
De asemenea, tot in baza lor vom analiza si nivelul de concurenta pe care il ai pentru a concepe modul de implementare al acestei optimizari.

Pe urma trecem la identificarea resurselor care ne pot ajuta in procesul de optimizare SEO OFF PAGE.
Acestea, de obicei sunt market place-uri, directoare web, site-uri si blog-uri care au deschidere catre o astfel de promovare online.
Insa, ca sa putem avea un SEO OFF PAGE de calitate, acestea trebuie sa indeplineasca niste conditii esentiale, astfel incat optimizarea sa nu aibe efecte negative.
– sa nu aibe continut, texte sau comentarii de tip spam
– sa nu fie blocate de catre motoarele de cautare
– sa aibe un continut de calitate
– perioada de existenta(vechimea) sa fie egala sau mai mare cu cea a site-ului promovat
– preferabil sa fie din acelasi / aceleasi domenii de activitate

Cu siguranta si numarul de vizitatori unici lunar pe care aceste site-uri il are, poate ajuta. Dar nu reprezinta un criteriu esential pentru ceea ce inseamna optimizare SEO OFF PAGE.

Implementare
Dupa identificarea resurselor se va face o lista cu cele alese si care vor contribui la optimizarea SEO OFF PAGE. De asemenea se vor compune o serie de articole unice, in baza cuvintelor cheie stabilite, cate unul pentru fiecare resursa in parte. Ulterior aceste site-uri vor publica articolele cu trimitere catre site-ul promovat.
La final vei primi un raport cu toate link-urile care te recomanda, in ce articole si pe ce cuvinte cheie.

Daca doresti o masurare al rezultatelor furnizate de optimizare SEO OFF PAGE, iti recomandam ca inainte si dupa aceasta, la 1-2 luni, sa realizezi un audit SEO al site-ului tau, insa focusat strict pe acest segment.

Pret SEO OFF PAGE
Ca si in cazul SEO ON PAGE si optimizarea SEO OFF PAGE nu are un pret fix. El variaza in functie de cerinte si criteriile pe care o le are o astfel de campanie.
Pretul unui astfel de serviciu se calculeaza in functie de:
– numarul de cuvinte cheie
– nivelul de concurenta pe care cuvintele cheie il au
– domeniul / domeniile de activitate
– piata targetata: locala, nationala, internationala
– in cate limbi se doreste SEO OFF PAGE
– dimensiunea si numarul articolelor care trebuie compuse
– numarul de site-uri / link-uri care doresti sa te recomande si calitatea acestora
Pentru bugete reduse, recomandam ca optimizarea SEO OFF PAGE sa fie segmentata si implementata pas cu pas intr-o perioada mai lunga de timp.

Ce optimizam SEO
Optimizarea SEO are o aplicabiltiate larga si este un proces vast insa foarte elastic. Poate fi dimensionat in functie de marimea si adresabilitatea entitatii online care trebuie optimizata.

Altfel spus se poate optimiza o singura pagina web, precum un landing page, un site ori un magazin online. Insa procesul optimizare SEO nu se limiteaza doar la aceste forme de prezenta online. Mai pot fi optimizate si alte entitati precum canalul de Youtube, pagina de Facebook sau produsele din cadrul unui market place precum Amazon.

Aproape orice pagina de pe Internet poate beneficia de optimizare SEO atat ON PAGE cat si OFF PAGE, iar ca sansa de succes sa fie cat mai mare le recomandam pe amandoua.

De ce este importanta optimizarea SEO
Am putea spune ca fara SEO nu existi.
Iti aduce popularitate, te gaseste lumea in cautarile pe Google, prin urmare iti genereaza clienti, respectiv vanzari.
SEO este important pentru ca poate contribui la profitul firmei tale. Iar un site web profesional + SEO corect si complet = succes in afaceri. Si asta deoarece internetul este foarte important. Chiar daca spui ca te adresezi local, unei piete mici si restranse.

Cu siguranta, campaniile de promovare online contra-cost te pot ajuta, cum ar fi cele de tip Pay-Per-Clik, si au rolul lor. Insa odata ce se termina bugetul, se termina si promovarea.
Pe cand o optimizare SEO profesionala te promoveaza continuu, iar efectele ei se vad pentru o perioada foarte lunga de timp, chiar daca tu serviciul l-ai platit o singura data.

Cere oferta pret

Pentru a cere o oferta de pret personalizata pentru acest tip de serviciu, va rugam sa completati formularul de mai jos.
Campurile marcate cu asterisc * sunt obligatorii.