CINE ESTE, CE FACE ȘI CUM INTERACȚIONEAZĂ COMPANIA TA CA ȘI ENTITATE
Mai mult decât un logo, o paletă de culori sau o denumire. Identitatea firmei este exprimată de caracteristicile proprii ale produselor sau serviciilor, modul cum comunică și cum interacționează cu clienții și până la modul în care se derulează interviurile de angajare.
Sunt multe elemente care contribuie și ajută la crearea strategiei de construire a unui brand solid și longeviv. Și le spunem "elemente" întrucât acestea se regăsesc în natura și componența afacerii tale. O fac să existe, să funcționeze și să fie cine este.
Altfel spus, nu exista o rețetă universală pentru crearea identității unei companii, dar avem câțiva pasi esențiali care ne ajută să o obținem de la caz la caz.
Înțelegem cum se poziționează compania în aria sa de expertiză, cum se comportă și cum interacționează. Totodată analizăm domeniile de activitate pe care le abordează și planul de business pe care îl are.
Identificăm prin ceea ce se diferențiază compania față de concurență, punctele forte, calitățile și elementele caracteristice pe care le are. Acest lucru ne va ajuta să creăm profilul companiei cât și să identificăm idealul de client.
Pe baza tuturor datelor obținute creăm un nume și, daca e cazul, un slogan. Vom alege paleta de culori potrivită, tipurile de font, setăm tonul și construim brandul de la logo la site și până la modul în care se prezintă, comunică și vinde. Obținem astfel identitatea firmei de la manualul de brand și până la cultură.
Acesta poate fi contractat atât separat, cât și în cadrul unui proiect extins care include mai multe servicii și soluții oferite de EVO Studio.