EVO Studio

Audit SEO

Prin intermediul acestui serviciu putem indica deficientele SEO pe care o entitate online le poate avea.
Un audit SEO poate fi aplicat cu succes unui site web sau magazin online. Dar si unei pagini de Facebook ori a unui canal de Youtube.
Are o aplicabilitate larga, indiferent de domeniul in care compania ta activeaza si poate duce la o imbunatatire semnificativa a prezentei online prin solutionarea problemelor SEOdescoperite.

De aceea fiecare audit SEO pe care il facem este structurat si personalizat in functie de cuvintele cheie targetate, dimensiunea prezentei online si tipul acesteia.
La EVO Studio nu ne rezumam la o auditare “mecanica”, facuta strict cu ajutorul un programe speciale. Rezultatele sunt interpreate si prezentate intr-o forma pe intelesul tuturor si in raport direct cu standardele SEO si WEB actuale.

Inainte de audit SEO
Ca sa apelezi la un astfel de servicu trebuie sa ai o pagina web, sa detii o forma de prezenta online pe care sa o analizam si o lista clara de cuvinte cheie targetate. Mai exact cuvintele pentru care site-ul a fost optimizat in trecut, insa nu performeaza.
In plus nu este nevoie de nici o pregatire speciala din partea clientului.

Mai mult decat atat, nu cerem date de conectare ori confidentiale in cadrul unui audit SEO. Asta intrucat orice pagina auditata trebuie sa fie publica si accesibila de catre oricine de pe Internet. Paginile care se acceseaza doar in baza unui autentificari speciale, nu fac subiectul acestui serviciu.

Ce inseamna un audit SEO
Este procedeul prin care o pagina web este analizata cum performeaza SEO in baza unor cuvinte cheie. Mai exact pozitiile pe care le ocupa in paginile cu rezultatele oferite de catre motoarele de cautare, precum Google, comparativ cu un numar definit de competitori dintr-o piata anume, respectiv chiar si geo-localizare.

Un audit SEO mai inseamna si analiza unui site in baza unor norme si procedee specifice, respectand standardele si regulile SEO in vigoare.
In cadrul acestui tip de audit o pagina web este analizata atat din punct de vedere SEO On Page cat si Off Page.

Altfel spus in cadrul unui audit SEO factorii cei mai importanti pe care ii analizam sunt:
– meta tag-uri – corectitudinea cu care sunt construite, cuvinte cheie, numar de caractere desktop vs. mobile
– titlurile si subtitlurile din pagini, respectiv H1, H2, H3 si asa mai departe
– formatarea url-urilor din site si daca exista link-uri lipsa sau eronate
– calitatea continutului si daca acesta nu este copiat din alte parte sau in alte parti ori duplicat in pagini ale aceluiasi site
– modul in care au fost compuse textele si cum au fost introduse cuvintele cheie in cadrul acestora
– optimizarea codului si a resurselor folosite astfel incat sa nu afecteze viteza de incarcare a paginilor. Atunci cand o pagina web se incarca greu, vizitatorii renunta sa astepte
– existenta si configurarea fisierelor “robots”, “sitemap” si “.htaccess”
– cate site-uri recomanda site-ul tau si calitatea link-urile de pe care iti vine trafic de tip referral. Analizam ca printre acestea sa nu fie site-uri de spam ori blacklisted in Google

Ce implica un audit SEO
In procesul de auditare utilizam programe specializate pentru a obtine date pe care ulterior le interpretam in baza experientei si a priceperii.
De asemenea, acest procedeu poate fi impartit pe mai multe grupe de interes, in functie de marimea unui site si a domeniului din care acesta face parte. Cat si de mai multe crieterii esentiale.
Spre exemplu, in cadrul unui audit SEO tinem cont de structura site-ului, desing/interfata, modul in care textele sunt scrise, platforma web sau framework-ul folosit si timpi de incarcare.

Cand se face un audit SEO
Auditul poate fi facut oricand. Atunci cand site-ul se publica online pentru prima data, pentru a fi siguri ca a fost optimizat SEO corespunzator si ca nu sunt probleme.
Sau, cazul cel mai des intalnit, dupa o perioada semnificativa de timp cand sunt semne clare ca respectiva pagina web nu mai performeaza din punct de vedere SEO pe cuvintele cheie targetate.

In lipsa unei mentenante SEO periodice, un astfel de audit se face cam la 2 -3 ani in functie de site si nisa din care face parte. Si este ideal atunci cand dorim sa efectuam o reoptimizare SEO.

Prin urmare, facem un audit SEO atunci cand:
– constatam ca site-ul nu s-a indexat corect
– a trecut o perioada de timp mare si site-ul nu se afla pe pozitiile dorite in Google
– am efectuat modificari majore la site si dorim sa masuram impactul SEO pe care acestea il au
– dorim sa facem o noua optimizare SEO al site-ului

Ce rezulta in urma unui audit SEO
Obtinem date si statistici concrete pe care le interpretam conform standardelor SEO actuale si a cuvintelor cheie targetate.
Toate informatiile le trecem detaliat intr-un document de tip PDF. Astfel avem o radiografie clara a situatiei SEO a unui site. Cum se pozitionaza in Google pe anumite cuvinte cheie, dar si comparativ cu alti competitori.
In document evidentiem toate problemele SEO descoperite, iar la fiecare in parte inseram un set de recomandari pentru rezolvarea lor.
La cererea clientului putem explica maniera in care solutionarea problemelor se poate implementa ori o putem face chiar noi.

Ce urmeaza dupa un audit SEO
Dupa cum este de asteptat, dupa un astfel de audit se iau masuri de corectare a problemelor semnalate. Astfel o pagina web poate trece printr-un proces de reoptimizare SEO sau chiar printr-unul de redesign ori de refecare in intregime a acesteia.
Este indicat ca pentru o perioada de cateva luni sa se faca o monitorizare SEO atenta pentru a determina modul in care site-ul evolueaza din punct de vedere SEO.
Daca acest lucru nu este posibil, recomandam ca dupa un timp sa se repete procedura de audit SEO. Astfel vei avea o evidenta clara in ce priveste performanta SEO atinsa.

Cat dureaza si cat costa un audit SEO
Timpul de auditare SEO poate fi de la o zi pana la cateva saptamani. In functie de cat de mare este site-ul auditat, crieteriile alese, cuvintele cheie targetate si domeniul de activitate din care face parte.
Pretul unui audit SEO variaza in functie de complexitatea acestuia.
Intr-adevar, sunt site-uri care ofera auditare gratuita, insa la EVO Studio un audit contra-cost implica o analiza aprofundata, interpretarea rezultatelor, cat si o lista completa de solutii la problemele gasite.

Importanta auditului SEO
Ofera o analiza detaliata asupra situatiei SEO a unui site. Identifica toate punctele forte cat si cele slabe si cunoastem ce modificari trebuie aduse pentru a beneficia de un SEO performant, care sa aduca rezultate.

Un audit SEO este foarte important pentru afacerea ta in online. Identificand hibele SEO si corectate ulterior, poate determina o crestere semnificativa a numarului de vanzari si clienti.
Asta intrucat un site cu un SEO de calitate va fi mereu pe prima pagina in motoarele de cautare.

Cere oferta pret

Pentru a cere o oferta de pret personalizata pentru acest tip de serviciu, va rugam sa completati formularul de mai jos.
Campurile marcate cu asterisc * sunt obligatorii.