IDENTIFICĂM PROBLEME ȘI OFERIM SOLUȚIILE CORECTE DE OPTIMIZARE
Comparativ cu alte modalități de aplicare a acestui tip audit, la EVO Studio acesta îl optimizăm în funcție de tipul de site și domeniul de activitate.
Pe urmă îl împărțim în mai mulți pasi, astfel încât să obținem un radiografie completă și esențială a situației prezente pe care un site web sau un magazin online o are.
Ca să apelezi la un astfel de servicu trebuie să ai o pagină web, să deții o formă de prezență online pe care să o analizăm și o listă clară de cuvinte cheie targetate. Mai exact cuvintele pentru care site-ul a fost optimizat în trecut, însă nu performează.
În plus nu este nevoie de nici o pregătire specială din partea clientului.
La EVO Studio nu ne rezumăm la o auditare "mecanică", făcută strict cu ajutorul un programe speciale. Rezultatele sunt interpreate și prezentate într-o formă pe înțelesul tuturor și în raport direct cu standardele SEO și WEB actuale.
Este procedeul prin care o pagină web este analizată cum performeaza SEO în baza unor cuvinte cheie. Mai exact pozițiile pe care le ocupă în paginile cu rezultatele oferite de către motoarele de căutare, precum Google, comparativ cu un număr definit de competitori dintr-o piață anume, respectiv chiar și geo-localizare.
Un audit SEO mai înseamnă și analiza unui site în baza unor norme și procedee specifice, respectând standardele și regulile SEO în vigoare. În cadrul acestui tip de audit o pagină web este analizată atât din punct de vedere SEO On Page cât și Off Page.
În procesul de auditare utilizăm programe specializate pentru a obține date pe care ulterior le interpretăm în baza experienței și a priceperii.
De asemenea, acest procedeu poate fi împărțit pe mai multe grupe de interes, în funcție de mărimea unui site și a domeniului din care acesta face parte. Cât și de mai multe crieterii esențiale. Spre exemplu, în cadrul unui audit SEO ținem cont de structura site-ului, desing/interfață, modul în care textele sunt scrise, platforma web sau framework-ul folosit și timpi de încărcare.
Auditul poate fi făcut oricând.
Atunci când site-ul se publică online pentru prima dată, pentru a fi siguri că a fost optimizat SEO corespunzător și că nu sunt probleme. Sau, cazul cel mai des întâlnit, după o perioadă semnificativă de timp când sunt semne clare că respectiva pagină web nu mai performeaza din punct de vedere SEO pe cuvintele cheie targetate.
În lipsa unei mentenanțe SEO periodice, un astfel de audit se face cam la 2 -3 ani în funcție de site și nișa din care face parte. Și este ideal atunci când dorim să efectuăm o reoptimizare SEO.
Prin urmare, facem un audit SEO atunci când:
- constatăm că site-ul nu s-a indexat corect
- a trecut o perioadă de timp mare și site-ul nu se află pe pozițiile dorite în Google
- am efectuat modificări majore la site și dorim să măsuram impactul SEO pe care acestea îl au
- dorim să facem o nouă optimizare SEO al site-ului
În urma unui audit SEO obținem date și statistici concrete pe care le interpretăm conform standardelor SEO actuale și a cuvintelor cheie targetate.
Toate informațiile le trecem detaliat într-un document de tip PDF. Astfel avem o radiografie clară a situației SEO a unui site. Cum se poziționează în Google pe anumite cuvinte cheie, dar și comparativ cu alți competitori.
În document evidențiem toate problemele SEO descoperite, iar la fiecare în parte inserăm un set de recomandări pentru rezolvarea lor. La cererea clientului putem explica maniera în care soluționarea problemelor se poate implementa ori o putem face chiar noi.
După cum este de așteptat, după un astfel de audit se iau măsuri de corectare a problemelor semnalate. Astfel o pagină web poate trece printr-un proces de reoptimizare SEO sau chiar printr-unul de redesign ori de refecare în întregime a acesteia.
Este indicat ca pentru o perioadă de câteva luni să se facă o monitorizare SEO atentă pentru a determina modul în care site-ul evoluează din punct de vedere SEO. Dacă acest lucru nu este posibil, recomandăm ca după un timp să se repete procedura de audit SEO. Astfel vei avea o evidență clară în ce privește performanța SEO atinsă.
Timpul de auditare SEO poate fi de la o zi până la câteva săptămâni. În funcție de cât de mare este site-ul auditat, crieteriile alese, cuvintele cheie targetate și domeniul de activitate din care face parte.
Prețul unui audit SEO variază în funcție de complexitatea acestuia.
Într-adevăr, sunt site-uri care oferă auditare gratuită, însă la EVO Studio un audit contra-cost implică o analiză aprofundată, interpretarea rezultatelor, cât și o listă completă de soluții la problemele găsite.
Acest serviciu se oferă atât ca atare, cât și împreună alături de alte servicii și soluții EVO Studio.
Pentru a cere o ofertă de preț personalizată, te rugăm să ne trimiți o solicitare.