CONCEPEREA DE RECLAME ÎN REȚEAUA GOOGLE
Este drept că în funcție de profilul firmei alegem canalul unde demarăm procesul de promovare contra-cost, cu toate astea Google este potrivit pentru majoritatea tipurilor de afaceri.
Pentru acestea avem două abordări distincte, fiecare cu propria structură pe care vom încerca să vi le prezentăm cât mai clar posibil.
Reprezintă piatra de temelie pentru o reclamă reușită și necesită câteva etape.
Concis, în primul rând este necesar să înțelegem esența afacerii tale: cine ești, ce faci, cui te adresezi.
Pe urmă vom defini lista de cuvinte cheie care te reprezintă cel mai bine și creăm audiența căreia ne adresăm.
În cadrul campaniei de promovare concepem mai multe variante de reclame, alegem perioada și rafinăm toate setările pentru a fi în concordanță cu bugetul, fară a pierde din vedere obiectivele.
Iar la final, cu acordul tău, dăm drumul la campanie.
Da, o campanie poate merge până la sfârșitul ei fară să fie nevoie de acest lucru, însă nu încurajăm și nici nu recomand asta. Vom încerca să iți oferim și câteva argumente care, totodată, ilustrează și ce include acest serviciu de mentenanță.
Monitorizarea tuturor paramentrilor unei campanii: numărul de afișări, pe ce poziție/pagină se plasează, numărul de click-uri și conversii, care dintre cuvintele cheie sau variantele de reclame performeaza mai mult sau mai puțin.
Pe baza stasticilor obținute în cadrul monitorizării adjustam cuvintele cheie ori anumite setări cu scopul de a crește performanțele campaniei de promovare.
Și nu în ultimul rand, generăm rapoarte pentru ca și tu să ai o imagine de ansamblu clară privind gradul de atingere a obiectivelor.
Oferim acest tip de serviciu atât separat, că atare, cât și în cadrul proiectelor mai mari care implică mai multe servicii și soluții EVO Studio.
Dacă dorești să afli mai multe, te invităm să ne contactezi.